r Ibn ul arbi quotes in urdu

Ibn ul arbi quotes in urdu

Ibn ul Arbi quotes

ابن العربی کے اقوال 




حکمت صبر کا بچہ ہے ۔١

اگر آپ خدا پر بھروسہ کرتے ہیں اور اسے اپنا ساتھی بناتے٢۔  ہیں تو آپ کے سارے راستے آسان اور محفوظ ہوجائیں گے

ہم کسی بھی مسلمان پر لعنت نہیں کریں گے خواہ وہ٣۔ 
 گنہگار اور ظالم ہوں
۴
امید کے لئے  ہمیں ایمان کی ضرورت ہے
۵
کسی شخص کی تقدیر کا تعین ان کی کوششوں سے ہوتا ہے
٦
اپنے وطن سے محبت کرنا آپ کے ایمان کا ایک حصہ ہے
٧
اپنے وطن سے محبت کرنا آپ کے ایمان کا ایک حصہ ہے
٨
آپ بوسیدہ مٹی پر کوئی چیز نہیں بناسکتے ہیں
٩
اگر تکلیف سب سے بڑی نعمت نہ ہوتی تو اللہ اسے اپنے سب سے پیارے محبوب نائب کو کیوں عطا کرتا؟
١٠
صبر سے بڑا کوئی استاد نہیں ہے
١١
آپ پہلے خدا کو جانے بغیر انسان ہونے کے راز تک نہیں پہنچ سکتے
١٢
وہ لوگ جو ماضی میں رهتے ہیں ۔اپنی زمداریوں سے بچنا چاہتے ہیں 
١٣
اگر دل ایمان سے بھرا ہوا ہے ، تو یہ آپ کو حقیقت کی طرف راغب کرے گا
١۴
میں محبت کے راستے پر چلتا ہوں اور جہاں محبتیں اپنا راستہ اختیار کرتی ہیں ، وہاں میرا مذہب میرا ایمان ہے
١۵
روایت کے مطابق ہمارے پاس جو کچھ بچا ہے وہ محض الفاظ ہیں۔  یہ ہم پر منحصر ہے کہ ہم ان کے کیامعنی تلاش کریں گے۔ ی
١٦
میں وجود کے علاوہ کوئی اور نہیں
١٧ 
دنیا کی چیزیں مجھے حقیقی زندگی سے زیادہ اپنی طرف راغب کرتی ہیں ابن عربی
١٩
 “. "خدا آپ کے معاونین اور ان لوگوں کی مدد کرے گا جن کی آپ جلد یا بدیر مدد کریں گے۔"  ابن عربی
٢٠
لہذا ، اپنے آپ کو جانیں ، آپ کون ہیں ، آپ کی شناخت کیا ہے؟ "  ابن عربی

Post a Comment

0 Comments